fbpx

Ενημέρωση του Pylon για την εξέλιξη της αποστολής ενός δέματος και ενημέρωση του πελάτη για την πορεία της.

E-Shop γυναικείων ενδυμάτων από την Θεσσαλονίκη με καθημερινό μεγάλο όγκο αποστολών μέσω των εταιρειών ταχυμεταφορών ήθελε για τις ανάγκες εξυπηρέτησης των πελατών να παρακολουθηθεί καλύτερα την πορεία μιας παραγγελίας και ταυτόχρονα να ενημερώνει τον πελάτη μέσω email και sms για την πορεία της παραγγελίας. Με στόχο να μειώσει την κίνηση στο Call Center με ερωτήσεις σχετικά για την πορεία του δέματος και ταυτόχρονα να ελαττωθούν τα απαράδοτα.

Ο πελάτης διέθετε την εμπορική εφαρμογή της Epsilon Net, Pylon Commercial Advance, μία σύγχρονη εφαρμογή που μπορεί να να καλύψει ακόμη και τις ποιο απαιτητικές ανάγκες μίας εταιρείας. Προσθέσαμε το module Courier Vouchers (ACS, SPEEDEX, ΕΛΤΑ), το οποίο συνδέεται με τις εταιρείες ταχυμεταφορών ώστε να δημιουργεί και να εκτυπώνει αυτόματα τo Voucher.

Εφόσον βελτιώσαμε και αυτοματοποιήσαμε την διαδικασία έκδοσης Voucher, προγραμματίσαμε το Pylon ώστε να συνδέετε με τα Webservices της Speedex και να αντλεί επιπλέον πληροφορίες που παρέχει η εταιρεία ταχυμεταφορών στους πελάτες της.

  • Που βρίσκεται η αποστολή, σε ποιο κατάστημα
  • Ποιο είναι το καθεστώς τις αποστολής μαζί με τα σχόλια του διανομέα
  • τη ώρα πέρασε από κάποιο Checkpoint
  • εάν παραδόθηκε ή ο πελάτης είναι απόν.

Την παραπάνω πληροφορία την φέραμε στo Pylon και είναι ορατή μέσα από τις οθόνες τις εφαρμογές, χωρίς να χρειάζεται να επικοινωνούμε κάθε λίγο με την εταιρεία ταχυμεταφορών.

  • Ενημερώνουμε άμεσα με email και SMS τον πελάτη εάν το δέμα έφυγε από το κατάστημα της Speedex και είναι προς παράδοση, ώστε να το περιμένει.
  • Ενημερώνουμε άμεσα τον πελάτη όταν το δέμα του δεν παραδόθηκε, με τα στοιχεία του τοπικού καταστήματος Speedex, ώστε να το αναζητήσει.
Speedex Trace
Παραπάνω βλέπουμε πως μέσα στο παραστατικό πώλησης υπάρχει μία νέα οθόνη στην οποία εμφανίζεται όλη η πορεία του δέματος, και η παράδοση του.

Βλέπουμε παραπάνω πως μέσα στο παραστατικό πώλησης υπάρχει μία νέα οθόνη στην οποία βλέπουμε όλη την πορεία του δέματος, και την παράδοση του.

Speedex Trace 2
Παραπάνω βλέπουμε μία επιπλέον αποστολή η οποία περιλαμβάνει και μία ενημέρωση όταν ο πελάτης είναι απών.

Με τον τρόπο αυτό η εταιρεία μπόρεσε να μειώσει τα απαράδοτα δέματα και να βελτιώσει την εξυπηρέτηση πελατών.